Cele mai bune branturi

Branțul gel Scholl GelActiv poate fi folosit pentru încălțămintea de lucru sau pentru mersul pe jos zilnic. Întrucât călcâiul folosește un gel dinamic, se poate asigura că șocul aplicat piciorului atunci când mergeți este complet absorbit. Pernele calmante GelActiv se adaptează la forma fiecărui picior și oferă sprijin activ pe tot parcursul zilei. Acest lucru se realizează prin utilizarea unui material inovator – Tehnogel, cunoscut pentru capacitatea sa de a face față șocurilor. Cu GelActiv, vă puteți bucura de o funcționare excelentă și un confort maxim fără a sacrifica estetica.

Branturi pentru femei GelActiv SportBranturi pentru barbati GelActiv WorkBranturi pentru femei GelActiv Work
Branturi pentru femei GelActiv Sport, marimea 35.5 - 40.5, SchollBranturi pentru barbati GelActiv Work, marimea 40 - 46.5, SchollBranturi pentru femei GelActiv Work, marimea 35.5 - 40.5, Scholl
Branturi pentru femei GelActiv Sport, marimea 35.5 – 40.5, SchollBranturi pentru barbati GelActiv Work, marimea 40 – 46.5, SchollBranturi pentru femei GelActiv Work, marimea 35.5 – 40.5, Scholl
VERIFICA PRETUL LA drmax.roVERIFICA PRETUL LA drmax.roVERIFICA PRETUL LA drmax.ro

Branțul gel Scholl GelActiv poate fi folosit pentru încălțămintea de lucru sau pentru mersul pe jos zilnic. Întrucât călcâiul folosește un gel dinamic, se poate asigura că șocul aplicat piciorului atunci când mergeți este complet absorbit. Pernele calmante GelActiv se adaptează la forma fiecărui picior și oferă sprijin activ pe tot parcursul zilei. Acest lucru se realizează prin utilizarea unui material inovator – Tehnogel, cunoscut pentru capacitatea sa de a face față șocurilor. Cu GelActiv, vă puteți bucura de o funcționare excelentă și un confort maxim fără a sacrifica estetica.

Purtați branțurile Scholl discrete pentru incaltaminte inalta(pantofi cu toc) sau alegeți articole ortopedice suplimentare pentru a le purta cu pantofii de alergat. Conceput pentru a reduce presiunea pe picioare și pentru a spori confortul, indiferent dacă petreceți la petrecere, faceți sport sau lucrați in picioare.

Beneficii:

Asigurați absorbția șocurilor pe tot parcursul zilei, în special pe suprafețele dure. Amortizare și confort neîntrerupt pe tot parcursul zilei. Găurile și pânza de pe partea superioară ajută la menținerea picioarelor uscate. Branțurile Scholl pentru pantofi cu tehnologie activă pe gel oferă proprietăți excelente de absorbție a șocurilor și amortizare. S-a dovedit că gelul dublu este eficient în absorbția micro șocurilor și ajută la reducerea presiunii excesive asupra picioarelor în timpul mersului sau al activităților zilnice. Gelul mai puternic poate oferi suport arcului și călcâiului, în timp ce gelul mai moale poate oferi o bună amortizare și absorbție a șocurilor.

Mod de utilizare: Dacă este necesar, tăiați branțul pentru a se potrivi în pantof. Tăiați de-a lungul unui contur care se potrivește cu dimensiunea pantofului sau utilizați brantul original ca model. Pentru cele mai bune rezultate, scoateți tălpile existente și înlocuiți-le cu tălpi Scholl GelActiv cu partea cu gel în jos. Înlocuiți branțurile care prezintă semne de uzură; se recomandă la fiecare 6 luni.

Indicații: Cizme; Pantofi pentru călătorii zilnice; pantofi de sport; Când lucrați pe o suprafață dură în interior sau în exterior, greutatea de a sta în picioare datorită mersului lung sau în picioare.

Sfaturi pentru picioare

Dacă întâmpinați orice fel de durere a piciorului sau vă simțiți obosiți în picioare în general, încercați următoarele tehnici de exerciții și relaxare pentru a le îmbunătăți flexibilitatea și mobilitatea: Așezați-vă pe un scaun și ridicați ușor picioarele de pe sol în timp ce vă întindeți picioarele. Trageți încet degetele de la picioare pentru a le ține departe de voi. Încercați două seturi cu cinci întinderi pe fiecare picior pentru a ameliora durerea și a crește puterea și flexibilitatea degetelor de la picioare, a gleznelor și a picioarelor.

Mai întâi, dacă este necesar, așezați-vă mâinile pe spătarul scaunului pentru a menține stabilitatea. Deschideți picioarele cât mai mult posibil, stați la șolduri și ridicați-vă călcâiele de la sol cât mai confortabil posibil. Mișcarea trebuie să fie lentă și controlată. Înainte de a reveni la poziția inițială, păstrați această poziție pentru un timp. Repetați de cinci ori. Pentru a crește dificultatea, vă rugăm să exersați fără sprijin Așezați-vă în poziție verticală pe un scaun cu picioarele plate pe podea. Așezați un obiect mic pe podea, cum ar fi un șervețel sau un stilou. Prinde-l cu picioarele și ridică-l. Țineți această poziție câteva secunde, apoi reveniți la poziția inițială.

Acum repetați exercițiul cu celălalt picior Așezarea unei mingi de tenis sub un picior nu numai că masează piciorul, dar se extinde și în partea inferioară a piciorului. Când stați pe un scaun, așezați mingea de tenis sub picioare și împingeți-o pe podea cu presiunea maximă pe care o puteți suporta. Apoi rotiți mingea înainte și înapoi între deget și de la călcâi. Faceți acest lucru timp de 30 de secunde, apoi treceți la celălalt picior Stai pe un picior și mișcă celălalt picior înapoi, astfel încât piciorul tău să fie întins înapoi. Acum, înconjoară piciorul întins.

Repetați acest exercițiu de cinci ori, apoi treceți la celălalt picior. Dacă sunteți în căutarea unei versiuni mai avansate a acestui exercițiu, puteți așeza un covor moale sub picioarele pe care stați. Acest lucru vă va antrena echilibrul și mușchii picioarelor O baie de picioare liniștitoare este o modalitate ușoară de a vă relaxa picioarele și corpul. Pur și simplu turnați apă fierbinte într-un castron și adăugați uleiul esențial la alegere (cum ar fi lavanda sau rozmarinul) pentru a vă relaxa picioarele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *